sâmbătă, 20 iulie 2013

Daca citesti asta inseamna ca am murit de Andrew Nicoll

<strong>DACA CITESTI ASTA INSEAMNA CA AM MURIT</strong>

Descriere carte
La sfârşitul celui de-Al Doilea Război Mondial, Otto Witte, fost acrobat de circ, stă ascuns în rulota lui, sub o ploaie de obuze, aşteptându-şi sfârşitul. Dar, cum nu vrea să moară fără a lăsa o mărturie, se hotărăşte să-şi aştearnă în scris povestea vieţii – o viaţă care numai banală nu se poate numi. Cu mulţi ani în urmă, Otto a aflat dintr-un ziar că Albania îşi caută rege. Acrobatul neamţ şi favoritul la tron seamănă ca două picături de apă. Cine ar fi crezut că un circar poate ajunge regele Albaniei, şi asta doar cu o mână de  prieteni de nădejde, o ladă de costume, o cămilă şi o pereche de mustăţi redutabile?

Parerea mea
File:Otto Witte Gravesite.jpg
E una dintre cele mai prostesti carti care le-am citit in viata mea dar din fericire in acest caz a fost de bine. Subiectul care in sine ar putea duce la o tragedie este abordat intr-un mod atat de neserios si mai ales ca se aflau in mijlocul bombardamentelor astfel o intamplare destul de revoltatoare este transformata intr-o gluma...
In mare parte toata carte se invarte in jurul "micului" truc realizat de Otto si de prietenii lui. Cartea este scrisa foarte bine si merita citita de toate persoanele care adora cartiile mai "ciudate".

Rating: 4/5

4 comentarii :

  1. Acum sunt cam nehotarata. Aveam de gand sa-mi cumpar Mr. Pip de Lloyd Jones, pentru ca spre rusinea mea, inca n-am citit-o. Si acum ma intreb pe care dintre cele doua s-o aleg. Probabil ca pe amandoua, ca doar merita :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spre rusinea mea suntem in aceiasi situatie e prima data cand aud de Mr. Pip si cum am citit descrierea de la editura trei cum am si fugit la librarie iar in curand va urma o recenzie:)

      Ștergere
    2. Ooo, ce ma bucur! Abia astept sa-ti citesc recenzia. Mi-am comandat-o si eu astazi impreuna cu doua carti pentru bacalaureat si abia astept s-o citesc. "Daca citesti asta inseamna ca am murit" de Andrew Nicoll am gasit-o mai ieftina pe elefant si mi-o voi cumpara si pe ea in curand :).

      Ștergere